Workshop Antwerpen 
Deze dag starten we bij de voetgangerstunnel St Anna en fotograferen hier om even lekker warm te draaien. 
We wandelen daarna door naar het Schipperskwartier, een kleurrijke volkswijk, om hier te fotograferen.
In de middag wandelen we door naar het Eilandje, een urban en hip stukje havengebied met o.a het MAS gebouw, oude havenkranen en diverse dokken waar je naar hartenlust kunt fotograferen.                                                                                                                                                                                                     Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen. Daarnaast krijgt iedere cursist handige tips van mij die afgestemd zijn op jouw behoeften en inzichten.

Datum:  zaterdag 2 juni 2018

Locatie:  Antwerpen

Tijd:  9.00 18.00 uur (aankomst Antwerpen 10.00 uur en vertrek Antwerpen 17.00 uur)

Prijs:  75,= incl koffie, thee, water, koek en vervoer v.v. Son naar Antwerpen, je dient zelf een lunchpakket mee te nemen.

Voor wie? Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of systeemcamera. Wij raden je aan een statief mee te nemen, maar dit is niet verplicht. Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.
Aantal deelnemers: minimaal 4 en maximaal 8 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  
Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens, lunchpakket, mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Heb je vragen?
Mail me even naar info@mfoto.nl of bel 06-19449288