Workshop Tuinen Appeltern - avond 
Mysterie Gardens in Lights......
Op deze avonden worden de tuinen van Appeltern beschenen met lichtshows en lasereffecten.
Een avond met een melange van mystiek, licht, vuur en geluid.
Natuurlijk help ik jou op deze avond om spetterende avondfoto's te maken.    
Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen. Daarnaast krijgt iedere cursist handige tips van mij die afgestemd zijn op jouw behoeften en inzichten.

Datum:  vrijdagavond 28 september en zaterdagavond 29 september

Locatie:  Tuinen van Appeltern

Tijd:  18.00 24.00 uur (aankomst Appeltern 19.00 uur en vertrek Appeltern 23.00 uur)

Prijs:  55,= incl. entree + 1x consumptie en vervoer v.v. Son Appeltern (voor 1 avond).

Voor wie? Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of systeemcamera. Wij raden je aan een statief mee te nemen, maar dit is niet verplicht. Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.
Aantal deelnemers: minimaal 4 en maximaal 6 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  
Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens, mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Heb je vragen?
Mail me even naar info@mfoto.nl of bel 06-19449288