Workshop Tuinen Appeltern - overdag  
Een volle dag fotograferen in de tuinen van Appeltern.
In de bijna 200 modeltuinen is er veel te fotograferen. Mooie doorkijkjes, prachtige vijvers, tuinarchitectuur en vele landschapstaferelen.
Daarnaast ook tijdelijke creaties van architecten en ontwerpers op een speciaal deel van het park, de vele beelden in het park en de vele bloeiende planten.
Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen. Daarnaast krijgt iedere cursist handige tips van mij die afgestemd zijn op jouw behoeften en inzichten.

Datum:  zaterdag 26 mei 2018

Locatie:  Tuinen van Appeltern

Tijd:  9.15 18.00 uur (aankomst Appeltern 10.00 uur en vertrek Appeltern 17.15 uur)

Prijs:  85,= incl entree + koffie met gebak bij aankomst + lunch met soep, sandwiches, koffie/thee/sapje en vervoer v.v. Son naar Appeltern

Voor wie? Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of systeemcamera. Wij raden je aan een statief mee te nemen, maar dit is niet verplicht. Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.
Aantal deelnemers: minimaal 4 en maximaal 8 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  
Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens, mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Heb je vragen?
Mail me even naar info@mfoto.nl of bel 06-19449288