Workshop Opfris Basisfotografie
Een middag fotograferen in de tuin van Le Petit Paradis te Son.
Mooie doorkijkjes, prachtige hoekjes en vele bomen sieren deze tuin.
Tijdens deze middag kun je op praktische wijze de knopjes op jouw camera weer vinden en leren gebruiken. Vaak zijn begrippen als diafragma, sluitertijd, witbalans en hoe goed scherp te stellen op je onderwerp een beetje weggezakt zo in de winter. Dit is jouw kans om je fotografie weer op te pakken en jezelf klaar te maken voor de zomer.

Datum:  zaterdag 12 mei 2018 en zaterdag 9 juni 2018

Locatie:  Le Petit Paradis te Son

Tijd:  13.45 17.00 uur

Prijs:  35,= incl 1x koffie/thee (voor 1 middag)

Voor wie? Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of systeemcamera. Wij raden je aan een statief mee te nemen, maar dit is niet verplicht. Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.
Je hebt al eens een Basiscursus gevolgd maar alle theorie is een beetje weggezakt.
Aantal deelnemers: minimaal 4 en maximaal 7 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  
Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens, mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Heb je vragen?
Mail me even naar info@mfoto.nl of bel 06-19449288