Workshop Lightpainting 
Een avond schrijven met licht (lightpainting) in de buitenlucht op deze unieke locatie.
We gebruiken allerlei vormen van licht (sterretjes, diverse zaklampen, kleine fakkels   etc) om hiermee te schrijven/tekenen in deze omgeving. We spelen in op het aanwezige licht ter plaatse en voegen een extra licht (lightpainting) toe voor een creatief effect in de foto.
Kortom: een avond vol creativiteit en verrassingen.

Datum:  woensdagavond 28 maart 2018

Locatie:  Eindhoven - Strijp S

Tijd:  19.00 22.00 uur excl. vervoer

Prijs:  37,50 incl. kopje koffie/thee excl. vervoer

Voor wie? Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of systeemcamera. Wij raden je aan een statief mee te nemen, maar dit is niet verplicht. Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.
Aantal deelnemers: minimaal 4 en maximaal 8 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  
Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens, mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Heb je vragen?
Mail me even naar info@mfoto.nl of bel 06-19449288