Workshop Studiofotografie  
Deze workshop is speciaal voor fotografen die een dag in de studio willen werken met instellicht en flitslicht.
In de ochtend gaan we aan de slag met het instellicht van de studioflitser en een reflectiescherm waarbij je verschillende belichtingstechnieken uitprobeert en leert.
In de middag gaan we aan de slag met het flitslicht van maximaal 3 studioflitsers en de verschillende lichtvormers, softboxen, paraplu, reflectoren.
Op deze dag zijn we elkaars model! Maar....heb je iemand die graag model wil zijn voor een paar prachtige foto's dan kan dit altijd.
Zowel in de ochtend als de middag gaan we de verschillende richtingen van het licht oefenen op een model.
Hoe maak je meer of minder schaduw/plastiek in een portret, wat is high- key en low-key belichting en hoe maak je jouw sfeer in een portret (dramatisch, fris, zacht, dromerig).

Datum:  zaterdag 24 maart 2018

Locatie:  Cursuscentrum De Boerderij te Son en Breugel

Tijd:  10.00 17.00 uur

Prijs:  75,= incl koffie, thee, water, koek en excl. vervoer, je dient zelf je lunchpakketje mee te nemen

Voor wie? Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of systeemcamera. Wij raden je aan een statief mee te nemen, maar dit is niet verplicht. Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.
Aantal deelnemers: minimaal 4 en maximaal 6 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  
Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, lunchpakket, mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Heb je vragen?
Mail me even naar info@mfoto.nl of bel 06-19449288