• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Dagje Openluchtmuseum Arnhem - je valt van het ene fotomoment in het andere!

Het openluchtmuseum vangt de geschiedenis in authentieke gebouwen, voorwerpen, ambachten en taferelen.

Je kunt hier naar hartenlust fotograferen en valt van de ene traditie in de andere, die voor velen herkenbaar

zal zijn in een zeer authentieke stijl. 

Hier is voor iedereen veel te fotograferen van oude ambachten tot mooie stillevens van vervlogen tijden.  

 Bij deze workshop wordt je uitgedaagd om te experimenteren met licht, kleur, compositie en scherptediepte.

Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen.

Daarnaast krijgt iedere cursist handige tips van mij die afgestemd zijn op jouw behoeften en inzichten.

Datum:  zondag 28 november 2018

Datum:  zondag 26 mei 2019

Locatie:  Arnhem - Openluchtmuseum

Tijd:  9.00 – 18.00 uur (aankomst Arnhem 10.00 uur en vertrek Arnhem 17.00 uur)

Prijs:  € 85,= incl vervoer v.v Son naar Arnhem, entreekaartje en koffie/thee/water/koek, je dient zelf een lunchpakket mee te nemen (voor 1 dag)

Voor wie?

Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of

systeemcamera. 

Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.

Aantal deelnemers: 

Max. 8 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen

in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  

Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens, mobiele telefoon

en natuurlijk jouw enthousiasme.

Deze workshop is geschikt voor een digitale spiegelreflexcamera, systeemcamera en instelbare compactcamera.

Interesse? Schrijf je in!