• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Dagje Luik - hippe moderniteit en old places 

Deze dag starten we bij het station Guillemins in Luik. 

Station Luik-Guillemins, het belangrijkste spoorwegstation van de stad Luik, kreeg door de Spaanse architect

Calatrava een nieuw jasje van staal, glas en wit beton aangemeten. 

Je kunt hier naar hartenlust fotograferen.     

In de middag rijden we door naar een karakteristieke plaats met urban look.

Deze dag zul je dus zowel hippe moderniteit als old places fotograferen.

Bij deze workshop wordt je uitgedaagd om te experimenteren met licht, kleur, compositie en scherptediepte.

Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen.

Daarnaast krijgt iedere cursist handige tips van mij die afgestemd zijn op jouw behoeften en inzichten.

Datum:  zondag 19 mei 2019

Locatie:  Luik

Tijd:  9.00 – 18.00 uur (aankomst Luik 10.15 uur en vertrek Luik 16.45 uur)

Prijs:  € 75,= incl vervoer v.v Son naar Luik en koffie/thee/water/koek, je dient zelf een lunchpakket mee te nemen (voor 1 dag)

Voor wie?

Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of

systeemcamera. 

Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.

Aantal deelnemers: 

Max. 8 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen

in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  

Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens, mobiele telefoon

en natuurlijk jouw enthousiasme.

Deze workshop is geschikt voor een digitale spiegelreflexcamera, systeemcamera en instelbare compactcamera.

Interesse? Schrijf je in!