• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Lightpainting - Strijp S - Eindhoven

Een avond schrijven met licht (lightpainting) in de buitenlucht op deze unieke locatie.

We gebruiken allerlei vormen van licht (sterretjes, diverse zaklampen, kleine fakkels, ledstrips etc) om hiermee

te schrijven/tekenen in deze omgeving.

We spelen in op het aanwezige licht ter plaatse en voegen een extra licht (lightpainting) toe voor een

creatief effect in de foto.

Kortom: een avond vol creativiteit en verrassingen.

 

Bij deze workshop wordt je uitgedaagd om te experimenteren met licht, kleur, compositie, scherptediepte en sluitertijd.

Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen.

Daarnaast krijgt iedere cursist handige tips van mij die afgestemd zijn op jouw behoeften en inzichten.

Datum:  woensdagavond 27 februari 2019

Datum:  woensdagavond 27 maart 2019

Locatie:  Eindhoven - Strijp S

Tijd:  19.00 – 22.00 uur

Prijs:  € 37,50 incl. kopje koffie/thee excl. vervoer (voor 1 avond) 

Voor wie?

Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of systeemcamera.

Een statief heb je deze avond echt nodig.

Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.

Aantal deelnemers: 

Max. 8 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen

in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  

Camera met jou lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens,

mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Deze workshop is geschikt voor een digitale spiegelreflexcamera en systeemcamera.

Interesse? Schrijf je in!