• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Lightpainting - Strijp S - Eindhoven

Een avond schrijven met licht in de buitenlucht op deze unieke locatie.

We gebruiken allerlei vormen van licht (sterretjes, diverse zaklampen, ledstrips enz.) om hiermee

te schrijven / tekenen in deze omgeving.

We spelen in op het bestaande licht ter plaatsing en voegen extra licht toe voor een creatief effect in de foto.

Kortom: een avond vol creativiteit en verrassingen.

Bij deze workshop wordt je uitgedaagd om met licht, kleur, compositie, scherptediepte en sluitertijd te experimenteren.

Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen.

Bovendien krijgt elke cursist handige tips van mij die passen bij jouw fotografie.

Datum:    maandagavond 11 oktober 2021

Datum:    maandagavond 15 november 2021

Locatie:   Eindhoven - Strijp S

Tijd:   19.00 - 21.30 uur

Prijs:   € 45,- incl. btw en kopje koffie / thee, excl. vervoer (voor 1 avond)

Voor wie?

Om deel te kunnen nemen aan deze workshop is een spiegelreflexcamera of een systeemcamera noodzakelijk.

Een statief heb je deze avond echt nodig. Je kunt deze van me lenen.

Je kunt de basiskennis van fotografie toepassen dat betekent dat je het diafragma, sluitertijd, ISO-waarde, witbalans en de 

scherpstelling kunt instellen op jouw camera. 

Aantal deelnemers: 

Let op: de groep heeft maximaal 6 cursisten, dus wacht niet te lang met inschrijven.

Het cursusgeld dient 1 week voor aanvang van de workshop betaald te worden dit vanwege coronajaar.

Uiteraard is jouw workshopplekje na inschrijving wel voor jou gereserveerd.

Wat neem je mee?  

Camera met jouw lenzen, statief, voldoende volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens,

mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Alvast een voorpoefje?

Bekijk  hier de foto's die zijn gemaakt door fotografen die aan deze workshop hebben. 

Deze workshop is geschikt voor een digitale spiegelreflexcamera en systeemcamera.

Interesse? Schrijf je in!