• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Lichtschildering - Strijp S - Eindhoven

Een avond schrijven met licht in de buitenlucht op deze unieke locatie.

We gebruiken allerlei vormen van licht (sterretjes, diverse zaklampen, ledstrips enz.) om hiermee

te schrijven / tekenen in deze omgeving.

We spelen in op het aanwezige licht ter plaatsing en voegen extra licht toe voor een

creatief effect in de foto.

Kortom: een avond vol creativiteit en verrassingen.

Bij deze workshop wordt je uitgedaagd om te experimenteren met licht, kleur, compositie, scherptediepte en sluitertijd.

Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen.

Bovendien krijgt elke cursist handige tips van mij die passen bij deze wijze van fotografie.

Datum:    woensdagavond 7 april 2021 - vanwege corona geannuleerd 

Datum:   maandagavond 11 oktober 2021

Datum:   maandagavond 15 november 2021

Locatie:   Eindhoven - Strijp S

Tijd:   19.00 - 21.30 uur

Prijs:   € 39,50 incl. kopje koffie / thee excl. vervoer (voor 1 avond)

Voor wie?

Om een ​​deel te kunnen nemen aan deze workshop is een spiegelreflexcamera of een systeemcamera noodzakelijk.

Een statief heb je deze avond echt nodig. Je kunt deze van me lenen.

Bovendien heb je je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en kan je dit zelfstandig instellen op je camera.

Aantal deelnemers: 

Let op: de groep heeft maximaal 5 cursisten i.v.m. de corona voorschriften, dus wacht niet te lang met inschrijven.

U hoeft pas 1 week voordat de workshop start te betalen i.v.m. corona.

Uiteraard is uw workshopplekje na inschrijving wel voor u gereserveerd.

Voordeel: ik kan de aandacht maximaal verdelen en iedereen krijgt volop de kans om het fotograferen

in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  

Camera met jou lenzen, statief, voldoende volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens,

mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Alvast een voorpoefje?

Bekijk  hier de foto's die zijn gemaakt door fotografen die hebben deelgenomen aan deze workshop. 

Deze workshop is geschikt voor een digitale spiegelreflexcamera en systeemcamera.

Interesse? Schrijf je in!