• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Dagje Studiofotografie 

 Deze workshop is speciaal voor fotografen die een dag in de studio willen werken met instellicht en flitslicht.

We beginnen de ochtend met een stukje studiofotografie uitleg, hoe stel je je diafragma, sluitertijd, ISO, etc. in

en leg ik uit welke belichtingstechnieken we gaan fotograferen vandaag.

Vanaf 11.00 uur gaan we in studio aan de slag met een model met het flitslicht van maximaal 3 studioflitsers en

de verschillende lichtvormers, softboxen, paraplu, reflectoren.

Tussen 12.30-13.00 uur is er een lunchpauze om vervolgens weer volop aan de slag te gaan in de studio.

Zowel in de ochtend als de middag gaan we de verschillende richtingen van het licht oefenen op een model.

Hoe maak je meer of minder schaduw/plastiek in een portret, wat is high- key en low-key belichting en hoe maak

je jouw sfeer in een portret (dramatisch, fris, zacht, dromerig).

Datum:  zaterdag 19 januari 2019

Datum:  zaterdag 16 februari 2019

Datum:  zaterdag 23 maart 2019

Locatie:  Studio Foto de Vakman - Uden

Tijd:  10.00 – 15.00 uur 

Prijs:  € 55,= excl. vervoer incl koffie/thee/water en een koek, lunchpakketje dien je zelf mee te nemen (voor 1 dag).

Voor wie?

Om deel te kunnen nemen aan deze workshop dien je in het bezit te zijn van een spiegelreflexcamera of systeemcamera. 

Daarnaast heb je basiskennis van diafragma, sluitertijd en ISO-waarde en je kunt dit zelfstandig instellen op je camera.

Aantal deelnemers: 

Max. 6 personen, dit om de aandacht maximaal te verdelen en iedereen een gelijke kans te geven om het fotograferen

in deze omgeving onder de knie te krijgen.

Wat neem je mee?  

Camera met jouw lenzen, statief, genoeg volle accu's, genoeg lege SD kaartjes en natuurlijk jouw enthousiasme.

Deze workshop is geschikt voor een digitale spiegelreflexcamera en systeemcamera.

Interesse? Schrijf je in!