• darkblurbg
  • darkblurbg

GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW-GLOW

De meest innovatieve lichtinstallaties van nationale en internationale kunstenaars toveren Eindhoven

van 6 t/m 13 november 2021 opnieuw om tot grootste openbare lichttentoonstelling met als thema:

                                                  Moved by Light

Dit thema is er niet voor niets. Want GLOW groeit, anticipeert, verandert en strekt zich uit!

M-Foto neemt je op deze foto avond mee op pad langs de meest fotogenieke lichtkunstwerken.

Je ziet de lichtstad Eindhoven met jouw camera met nieuwe ogen.

Bij deze workshop wordt je uitgedaagd om te fotograferen met diverse soorten licht, kleur, compositie,

scherpte(diepte) en sluitertijd.

Kortom: een avond vol creativiteit en verrassingen.

Tijdens deze workshop is er voldoende tijd voor het stellen van vragen.

Bovendien krijgt elke cursist handige tips van mij die passen bij jouw fotografie.

Datum:    woensdagavond 10 november 2021

Locatie:   Eindhoven - verzamelplaats nader te bepalen

Tijd:   19.00 - 22.00 uur

Prijs:   € 52,50  incl. btw en kopje koffie / thee, excl. vervoer 

Voor wie?

Om deel te kunnen nemen aan deze workshop is een spiegelreflexcamera of een systeemcamera noodzakelijk.

Een statief heb je deze avond echt nodig. Je kunt deze eventueel van me lenen.

Je kunt de basiskennis van fotografie toepassen dat betekent dat je het diafragma, sluitertijd, ISO-waarde, witbalans en de 

scherpstelling kunt instellen op jouw camera. 

Aantal deelnemers: 

Let op: de groep heeft maximaal 7 cursisten, dus wacht niet te lang met inschrijven.

Het cursusgeld hoeft pas 1 week voor aanvang van de workshop betaald te worden dit vanwege coronajaar.

Uiteraard is jouw workshopplekje na inschrijving wel voor u gereserveerd.

Wat neem je mee?  

Camera met jou lenzen, statief, voldoende volle accu's, genoeg lege SD kaartjes, filters voor je lens,

mobiele telefoon en natuurlijk jouw enthousiasme.

Alvast een voorpoefje?

Bekijk  hier de foto's die zijn gemaakt door fotografen die aan deze workshop hebben. 

Deze workshop is geschikt voor een digitale spiegelreflexcamera en systeemcamera.

Interesse? Schrijf je in!